Personlig assistent till vår kund i Åmål

Personlig assistent till vår kund i Åmål

Arbetsbeskrivning

Vår kund är en kvinna i sina bästa år som bor tillsammans med sin familj i centrala Åmål. Hon söker nu en ordningsam kvinnlig assistent som kommer att följa med vår kund till sin arbetsplats där du kommer att vara hennes förlängda armar och ben.
Vi ser gärna att du ärlugn och metodisk samt står med båda fötterna på jorden. Vidare bör du vara tålmodig, lyhörd, empatisk och flexibel. Det finns tekniska hjälpmedel men du bör ha god fysik då det förekommer en hel del ”stöttning” och lyft
Det viktigaste av allt är att det ”klickar” mellan dig och vår kund och hennes team som hon har runt omkring sig, därför kommer vi att lägga mycket stor vikt på personlig lämplighet.   
Önskemål:
- Vår kund ser gärna en kvinnlig assistent. 
- Att du gärna har erfarenhet av att arbeta med människor.   
- Är rökfri.
- Då vår kund är allergiskt mot pälsdjur är det viktigt att du inte har pälsdjur hemma.
- Meriterande med körkort
Arbetstid/Varaktighet:  88%, arbetstiderna kommer att variera och kommer att vara förlagda mellan 8.00 -16.00 (SLUV ”Så länge uppdraget varar tjänst”) Teamet kring vår kund är viktig, därför ser vi gärna att du har möjlighet att täcka upp och arbeta extra vid semester, sjukfrånvaro mm 
Tillträde: Omgående start. Vi intervjuar löpande och tjänsten komma troligen att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med din ansökan!

Att jobba på Humana
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 

Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 

Om Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 28 september 2022

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


20 december 2024

20 december 2024