OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är en trygg arbetsgivare med över 20 års erfarenhet av att anordna personlig assistans hos barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättningar. Vi har idag över 2000 medarbetare, främst i storstadsregionerna, men våra kunder och medarbetare hittar du i hela Sverige.
Företagets grundare och ägare Mikael Särnmark har själv en förvärvad funktionsnedsättning efter en olycka, och var en av de första i Sverige att få personlig assistans. Att skapa de bästa förutsättningar för en individanpassad personlig assistans är vår främsta drivkraft.
Vi söker nu en assistent vår nya kund strax utanför Eskilstuna. Kunden är en kvinna i 50-års åldern som behöver hjälp i vardagen. Du som söker ska vara trygg i dig själv, kreativ och kunna ta egna initiativ. Det är ett krav att du som assistent har körkort och tillgång till bil då kunden bor utanför staden. Just nu söker vi ordinarie personal som har möjlighet att jobba hos kunden ca 30 timmar/vecka from den 1/7. Arbetet är förlagt till kundens hem eller där hon för närvarande befinner sig. Arbetet är förlagt till dagar och helger.
Registrera din ansökan med CV så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74