Personlig koordinator A-Ö / DOER

Personlig koordinator A-Ö / DOER

Arbetsbeskrivning

Autocirc AB är en snabbt växande koncern i fordonsbranschen. Vi är en unik plattform för ökad cirkulär ekonomi och återanvändning i bildelsindustrin. Vår affärsidé bygger helt på det globala hållbarhetsmålet #12: Ansvarsfull konsumtion och produktion, och vi är stolta över att kunna bidra till det. Vår verksamhet präglas starkt av ”Entreprenörskap & Samarbete”, vilket också speglar det sätt vi arbetar på.

Vi är i dagsläget drygt 400 medarbetare i 22 olika bolag i norra Europa. Vi omsätter närmare 900 miljoner och växer ständigt. www.autocirc.com

Vi söker dig som tycker om variation och ser fram till arbetsdagar som inte är sig lika.

Det här är inget vanligt jobb mellan kl. 8.00 -17.00, så för dig som måste ha en struktur och veta exakt hur dagen kommer att se ut och där arbetsuppgifter står uppradat i en arbetsbeskrivning sluta läs för då är det inget för dig.

Du kommer att få lära känna Mattias Pettersson som är en av delägarna i Autocirc och det är honom du kommer att följa och jobba nära med.

Mattias roll hos Autocirc består av förvärv av nya bolag och det innebär: att nosa upp, förhandla och förvärva fler företag till Autocirc koncernen. Mattias är även aktiv i andra företag vilket innebär att han ibland har svårt att hinna med allt annat som också behöver bli gjort och prioriterat.

Till exempel behöver Mattias ha hjälp med att koordinera resor, boka biljetter för flyg, taxi och hotell. Det kan också handla om att hämta skjortor på kemtvätten eller hämta hunden, gå ut med den. Det kan också vara att hjälpa till med det som hans familj kan behöva ha hjälp med, till exempel skjuts någonstans. Även att planera och följa med på resor kan förekomma samt hålla ordning på papper, administration och mejl. Mattias har också en önskan om att någon kan anteckna och vara med på vissa möten men ej vara aktiv i diskussionen.

Kanske är det ett perfekt jobb för dig som just drivs av variation, flexibilitet, organisation, planering och få saker gjort!

Språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav samt att du skicklig på att planera, har mycket god förmåga att kunna organisera, administrera, är kvick och effektiv, tänker tre steg före. Har du kanske även andra språkfärdigheter är det fantastiskt bra!

Det är superviktigt att du kan följa med på resor och vara Mattias högra hand.

När du inte reser har du en plats på huvudkontoret hos Autocirc i centrala Borås, där dina övriga härliga kollegor finns.

Start? Så fort det går!

Känner du att just du skulle matcha det här jobbet ansök och hör av dig till Katarina Czudowska FRAM 0735-173789

Välkommen FRAM!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FRAM (Framgång Borås AB)
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 14 april 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024