OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du göra vardagen enklare för en av våra medborgare? Vi söker dig som vill vara med och starta upp ett helt nytt personligt assistansärende!
Om tjänsten
Vi arbetar utifrån ett strukturerat arbetssätt och söker dig som är lugn, trygg, stabil och har ett stort tålamod.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Du stödjer servicemottagaren i sin vardag utifrån ett personligt assistans-beslut.
Kompetenskrav
- Formell kompetens såsom skötare, omvårdnadsutbildning, personlig assistent utbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren finner likvärdig.
- Erfarenhet av arbete som personlig assistent
- B-körkort
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Omfattning och tillträde
3 tillsvidareanställningar, 75%
3 visstidsanställningar, 75%, tom 31 oktober 2017
Du kommer att få ett schema på 75% fördelat på alla dagar i veckan, både dag och kväll (ej natt).
Om arbetsplatsen
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-MYjZE2jSao" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 9 maj 2017
Ref.nr: Nf 295/2017
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Peter Örbring, Enhetschef
019- 21 38 74
Kerstin Awad, Distriktsköterska
019-21 49 44
Eva Cading, Enhetschef Barn och familj
019-21 27 11
Ann-Sofie Vennerstrand, Rektor
019-21 20 52
Emelie Rådström Sipinen, Enhetschef
019-21 25 35
Peter Thermaenius, Rektor
070-631 44 90
Mona Hansen, Förskolechef
019-21 40 84
Johanna Gancarz, Utvecklingsledare
019-21 32 23
Mona Öhrn, Kontorschef
076-551 39 76
Anna Lorinius, Rektor
019-21 49 67