OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 2500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Vi på Särnmarks assistans söker Positiva, engagerade och flexibla assistenter för olika kunders räkning.
När man jobbar som personlig assistent är din arbetsplats där kunden befinner sig och i arbetet skall man vara kunden behjälplig i sin vardag med allt från hushållssysslor, fritidsaktiviteter, förflyttningar och hygien.
Arbetstiderna är varierande, så du behöver kunna arbeta dagar/kvällar/helger och möjligtvis dygn.
Alla våra kunders behov varierar så skriv därför ett par rader om dig själv och dina tidigare erfarenheter.
Utgå från vad du hade velat veta om det var du som sökte personlig assistans.
Skriv gärna med information om du har körkort, är rökfri och eventuella allergier då en del av våra kunder har djur samt gillar att vistas ute.
Erfarenhet av personlig assistans är meriterande men inget krav utan personlig matchning är det viktigaste.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan – Välkommen!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74