OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Solna men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Höör, Linköping, Kinna, Uddevalla, Karlstad och Visby.
Särnmark Assistans söker nu några engagerade, positiva och flexibla Assistenter som är vaccinerade, till fasta tjänster och timanställningar. I arbetet som Personlig Assistent ingår det att vara kunden behjälplig i vardagen med allt från hushållssysslor, förflyttningar, hygien och fritidsaktiviteter.
Arbetet innebär även att hoppa in när ordinarie personal är sjuk, på semester eller har annan ledighet och då behöver man rycka in med kort varsel. Kundernas behov varierar, skriv därför ett par rader om dig själv och dina tidigare erfarenheter. Erfarenhet av personlig assistans, vård eller liknande arbete är meriterande men inget krav. Intervjuer sker löpande - vänta inte med att skicka in din ansökan:)
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Särnmark Assistans Särnmark Assistans, Särnmark Assistans
Särnmark Assistans
HR-ansvarig Karolina Carrick
08-505 920 16
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-0653699 eller 054-7773774
Carina Molin, Assistansrådgivare
072-065 36 99 eller 054-777 37 74