Personliga assistenter till vår 27-åriga kund som bor i Segeltorp

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana.

Nu söker vi tre Personlig assistent till vår 27-åriga kund som bor i Segeltorp. En av tjänsterna är på 87% och innebär att du kommer att jobba kväll och aktiva nattpass. De andra två tjänsterna är timmvikariat vid behov och då jobbar man dagtid, kvällar och aktiva nätter. Låter det här intressant? Läs mer om tjänsten nedan!

Om tjänsten:
Kunden sitter i rullstol och är begränsad i sin kommunikation. Han bor i en villa med gångavstånd till tunnelbanan. Som Personlig assistent till honom kommer du att stötta honom i samtliga moment i vardagen samt följa med på olika aktiviteter. Nedan ser du mer om vad du behöver stötta kunden i:
• Av- och påklädning
• Kommunikation
• Hostmaskin
• Handräckning
• Hygien

Vi söker dig som:
• Gärna har erfarenhet från liknande roll
• Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat som personlig assistent. Du som person bidrar med positiv energi och är bra på att samarbeta med dina kollegor. 

Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre.

Arbetstid/Varaktighet: 87% + extra vid behov, se schema nedan:
v. 1: Ons - fre kl. 15-21
v. 2: Ons - fre kl. 21-08
v. 3: Ons - fre kl. 15-21
v. 4: Ons - lör kl. 21-08

TJÄNST 2: Timvikarie vid behov, arbetspass förlagda 8-15, 15-21, 21-08
TJÄNST 3: Timvikarie vid behov, arbetspass förlagda 8-15, 15-21, 21-08

Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal

Tillträde: Omgående, enligt överenskommelse

Kontaktperson


Hirash Suleimanzadeh


Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.


Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 8 000 människor. Vi arbetar efter visionen ”Alla har rätt till ett bra liv”. Läs mer på www.humana.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

anna gustafsson, kundansvarig
08- 599 299 31
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator

Malin Tidbeck, Kundansvarig
0
Malin Tidbeck, Kundansvarig

Linnéa Sanfridson, Kundansvarig
08 - 599 299 46
Emma Bjurbäck, Kund- och assistentansvarig
0859929940
Nina Pakseresht, Kund och assistentansvarig
0859929939
Ako Abdulla, KA
0
Emma Bjurbäck, kundansvarig
08-59929940
Joakim Andersson, Kund- och assistentansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana Assistans AB ÖREBRO
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 24 juli 2019

Besöksadress

Örebro
None

Postadress

Box 184
ÖREBRO, 70143

Liknande jobb


24 november 2024

23 november 2024