OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Qtym AB grundades 1990. Företaget omsatte ca 17,5 Mkr under 2013 och har drygt 40 anställda. Vår verksamhet består av Qtym rekrytering, bemanning, HR- och verksamhetsstöd samt Qtym Business Partner.
Just nu söker vi på Qtym AB ,till ett hyruppdrag hos kund med start omgående fram till sommaren minst, en heltidstjänst som ekonomiassistent med inriktning leverantörsreskontra och söker nu en person som är intresserad och kan starta omgående.
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hela flödet inom leverantörsreskontra. Du kommer till exempel att arbeta med avstämningar för bank- och balanskonton, leverantörsfakturor samt utbetalningar både manuellt och via fil.
Du kommer att arbeta nära resterande ekonomiteamet .
Vem är du?
Du har tre till fem års erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontran. Genom detta har du också erfarenhet av att ha arbetat i något ekonomisystem, gärna SAP. Som person är du positiv, pigg, ansvarstagande, van vid ett högt tempo och har lätt för att bygga relationer. Du blir en del av kundens team men också av Qtyms team där vi har återkommande ekonomiuppdrag.
Är du intresserad av detta uppdrag ? Kontakta karin.vangstad@qtym.se via mejl omgående. Är du inte intresserad men känner någon annan som du tycker passar in så be vederbörande att ta kontakt på karin.vangstad@qtym.se.
Vår kund har bråttomatt komma igång och vi kommer därför löpande att träffa kandidater så vänta inte med att skicka in ansökan.
Välkommen med din ansökan !