OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för långt konsultuppdrag till en av våra uppskattade kunder en PIM-administratör med start omgående.
Rollen och uppdraget
Vår kund är en handelskoncern med det svenska kontoret i Kista. I rollen som PIM-administratör kommer du att jobba med administration av artiklar för ett av koncernens bolag. Du jobbar tillsammans med en kollega och har mycket kontakt med bolagets leverantörer. Det här är ett konsultuppdrag på heltid via oss på The Place med start omgående och sträcker sig till maj 2023.
Din bakgrund
För att passa och göra succé i rollen tror vi att du har:
• Tidigare erfarenhet av administration
• Tidigare erfarenhet administration av artiklar är meriterande
• Systemvana
• Flytande svenska och mycket god engelska i tal och skrift
Vem är det vi söker?
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll där din noggrannhet och strukturerande förmåga är din framgångsfaktor.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.