OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter:
Som planerare kommer du att arbeta med att planera, koordinera och övervaka logistiska flöden och leveranskedjor. Inkommande order från kunder, lägga inköps order till leverantörer, hantera tillverknings order i fabriken och prognoser. Du har kundkontakt och meddelar våra kunder leveransdatum enligt det du planerar. Du kommer att arbeta där servicekänsla och kundfokus är en central parameter.
Din profil/kompetens:
Tidigare arbeten i monitor & eftergymnasial utbildning. Personliga egenskaper: För att passa i rollen som planerare tror vi att du är en strukturerad, ansvarstagande, ”hungrig” och kan ha många bollar i luften. Du trivs med självständigt arbete, men ser fördelarna i att arbeta mot gemensamma mål och förstår vikten av god planering. Eftersom arbetet stundtals kan vara stressigt hoppas vi att du har ett lugn och kan vara flexibel i din roll. Du ska ha en god kommunikativ förmåga i svenska och även engelska. Viktigt att var positiv och har lätt att samverka med andra människor.
Vi erbjuder dig:
AQ är ett värderingsstyrt och spännande företag med korta beslutsvägar och prestigelös atmosfär. Hos oss får du möjligheten att utvecklas vidare i en dynamisk koncern där initiativrikedom och genomförandeförmåga uppmärksammas och belönas. Vi värdesätter korta beslutsvägar och tror på att arbeta tillsammans för att uppnå goda resultat.
AQ:s värdegrund: Kunden i Fokus, Enkelhet, Entreprenörsanda, Kostnadseffektivitet, Mod & Respekt.
Din ansökan:
Urval sker löpande därför uppskattar vi om du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Frågor om tjänsten besvaras av Christer Andersson via e-post: christer.andersson@aqgroup.com
Vi ser fram emot din ansökan!