OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i ett företag med mål om att bli bäst i branschen, både som leverantör och som arbetsgivare? Är du en ansvarstagande och serviceminded person som har lätt att ta människor och har ett stort ordningssinne? Då borde du söka denna tjänst!
Dina arbetsuppgifter innebär att via telefon ta kontakt med våra kunder och boka in ett besök från en av våra duktiga servicetekniker för att reparera kundens vitvara. Du kommer även att koordinera scheman, reservdelar och körtider för att underlätta dagarna för våra tekniker
Efter bokat besök följer du upp att arbetet utförts och återrapporterats. Du kommer även hantera viss reservdelsbeställning i samarbete med våra servicetekniker samt sköta vissa administrativa uppgifter.
Vi söker dig som är en kommunikativ person med gott planeringssinne och som besitter telefonvana sedan tidigare.
Elcomfortgruppen säljer vitvaror och kök samt installation och service till företagskunder och privatkunder. Vi har en Elon-butik i Alingsås samt en lagerenhet i Göteborg.
Inom Elcomfortgruppen är arbetsmiljö och hållbarhet viktiga frågor. Vi vill vara en ansvarstagande arbetsgivare som värnar om våra medarbetare och kunder men som även arbetar för minskad miljöpåverkan och socialt ansvarstagande.
Kvalifikationer - Vi söker dig som:
- Har telefonvana
- Arbetar strukturerat och effektivt
- Behärskar det svenska och engelska språket
Personliga egenskaper
- En lagspelare som ställer upp för sitt team
- Serviceorienterad
- Självgående och ansvarstagande
- Strävar efter att imponera på sina kunder
För att söka arbetet mailar du till Operations Manager johan.olofsson@elon.se
Välkommen med din ansökan!