OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Som planerare har du huvudansvar för hemtjänsten och är en viktig del i utvecklingsarbetet samt är verksamhetens ansikte utåt. Arbetet består huvudsakligen i att planera, bemanna och leda det dagliga arbetet. Du kommer att ha mycket kontakt med vår personal, kunder och biståndshandläggare. Dina arbetsuppgifter består av att hantera mottagande av nya beslut planera ut alla insatser, schema och bemanning för personal. Vidare har planeraren ansvar för säkerställandet av att alla kunder har en kontaktperson samt ge tid och möjlighet för kontaktpersonen att upprätta,uppdatera och följa upp genomförandeplan. I planerarens administrativa uppdrag innefattas hantering av de olika datorsystem som verksamheten använder sig av. Ex, Viva, intraphone, Appva
Om dig
Vi söker dig som har jobbat några år inom hemtjänst, och har bra kännedom om planering och arbetet som undersköterska.
- Undersköterska med erfarenhet av
hemtjänst/planering
- flexibel, samarbetsvillig,positiv
- lösningsfokuserad,stresstålig
- Ansvarsfull,pålitlig,empatisk
- Ha ett gott bemötande och förhållningsätt
Vi erbjuder en plats i ledningsgruppen där vi samarbetar för att ständigt förbättra och utveckla verksamheten
Tjänsten är en kombination av administrativt kontorsarbete och omvårdnadsarbete hemma hos kund, där fördelningen mellan arbetsuppgifterna styrs av verksamhetens behov.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningdag