Planerare/Administratör

Planerare/Administratör

Arbetsbeskrivning

I rollen som Planerare/Administratör fyller du en viktig och central funktion på företaget och den dagliga verksamheten. Du leder och fördelar arbetet, sköter administration och fakturering. Du blir en del av ett team med god sammanhållning på ett företag världsledande inom sin bransch.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en varierande tjänst, där ingen dag är den andra lik. Du blir spindeln i nätet och vardagen innebär stora kontaktytor med både kunder och intern personal. Du blir anställd direkt av företaget, vid anställning erbjuds du bland annat:
• Marknadsmässig lön
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Stor variation i vardagen
• Kollektivavtal

Vem söker vi?
För att trivas i rollen tror vi att du har erfarenhet av att arbeta med administration och du trivs med att prata i telefon. En förutsättning för att lyckas i rollen är att du trivs med att vara spindeln i nätet. Att arbeta koordinerande samt att du är flexibel är viktigt för att lyckas i rollen. Det är mycket fokus på kommunikation med den interna personalen och kunder. Vid förändringar kan du ställa om och lösa problem. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och du har god datavana.

Vi tror att du är en lagspelare som har god samarbetsförmåga. Du är serviceminded, strukturerad och noggrann. Du har lätt för att se vad som ska göras och har förmågan att prioritera även vid högt tempo.

Vad innebär rollen?
Dagligen innebär tjänsten att du leder och säkerställer att servicearbetet utförs och faktureras enligt plan. Bland annat ansvarar du för att fördela arbetet för den interna personalen på fältet, både de planerade och akuta jobben som dyker upp. Du säkerställer sedan att kunderna blir fakturerade korrekt.

Denna tjänst innebär mycket kommunikation med servicetekniker, kunder och övriga kollegor i kombination med mycket administration. Du blir en del av ett team på sex personer som arbetar i en liknande roll. Utöver den dagliga planeringen, arbetar du aktivt med att delta i fortlöpande förbättringsarbete avseende arbetsmetoder och processer gällande planeringen för hela teamet.

Tjänsten är förlagd under dagtid 7-16 med placering på kontoret i Järfälla.

2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2023
  • Ansök senast: 31 januari 2024

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024