OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning ett antal produktionsplanerare/administratörer med ekonomiinriktning.Vår kund är ett stort internationellt företag som är marknadsledande inom sitt område.Företaget arbetar med att utveckla och tillhandahålla säkerhetslösningar och byggnadsautomation.De ska nu utöka sin verksamhet på orten och söker därför fyra nya kollegor.Det finns goda möjligheter till överrekrytering till kund. Arbetsuppgifter: Som produktionsplanerare/administratör kommer du att arbeta med att ta emot beställningar från kunder och att hantera serviceordern från början till slut.Du har också löpande kontakt med teknikerna som utför arbetet.Du kommer att arbeta i SAP och rapporterar till serviceansvariga och gruppchef.Du kommer t.ex. att * Registrera kundbeställningar och underhålla serviceordrar * Kontroll av serviceordrar och skicka order till tekniker * Sköta fakturering och uppföljning av intäkter och kostnader * Uppdatera databas och sköta lagerhantering Vi söker dig som * Har en ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande utbildning eller erfarenhet * Vana av att arbeta i Excel * Erfarenhet av arbete med kundkontakt Det är meriterande om du har arbetat i SAP eller liknande affärssystem tidigare. Som person har du god förmåga att skapa relationer och samarbeta med andra då arbetet innebär många kontakter.Du är strukturerad och kan arbeta med flera arbetsuppgifter parallellt och slutligen vill vi att du är trygg i dig själv och har hög integritet. Start: Omgående Omfattning: ca 4-6 månader.Goda möjligheter till överrekrytering till kund finns.Arbetstid: Heltid 8-17 Plats: Umeå Lön: Månadsbaserad Timlön Academic Work är ett nischat bemannings- och rekryteringsföretag som främst har uppdrag för högskolestudenter och unga akademiker.För mer information, besök www.academicwork.se Detta uppdrag ligger utanför Academic Works primära affärsområde, vilket är anledningen till att det inte krävs några akademiska poäng för att söka tjänsten.