OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Job Posting End Date / last application date:
2023-02-28
Du blir en del av vår helhet och bidrar till att både förvalta och utveckla vår högteknologiska gruv- och mineralkoncern. Det kräver att du jobbar strukturerat, är lösningsorienterad, kommunikativ och serviceinriktad. Du gillar ett variationsrikt jobb där du kan påverka och ta ansvar samt drivs av att lära dig mer. Du är bekväm med att leda och fördela arbetet och är drivande och engagerad som person. Vi tror på dig och din kapacitet och ger dig både förtroende och frihet att utveckla och utvecklas.
Din vardag som planerare/beredare Anläggningsservice Kulsinterverk 2 & 3 (KK2/KK3):
• Operativt planera, bereda och samordna arbeten som är styrda mot en säker produktionsanläggning och ett fastighetsunderhåll med hög tillgänglighet.
• Anvisa, fördela och prioritera arbetsuppgifter åt främst extern personal samt besiktiga att utförda åtgärder har genomförts på ett överenskommet sätt.
• Rondering av våra anläggningar och själv upprätta felanmälningar för åtgärder.
Dina kvalifikationer:
• Gymnasial utbildning gärna med teknisk inriktning.
• I ditt dagliga arbete har du förmåga att se potentiella risker och förbättringsmöjligheter i våra anläggningar.
• God anläggningskännedom samt goda datorkunskaper är meriterande.
• Fastighets-/byggkunskaper och tidigare erfarenhet av exempelvis VVS, El/Automation eller ventilation är meriterande.
• B-körkort är ett krav
Skiftform: Dagtid
För mer information om tjänsten: Produktionschef Andreas Lehto telefonnummer 010-144 54 81
We Offer
Our unique operations require employees with unique knowledge. Regardless of the position, we help and support one another – across departmental and organizational boundaries – throughout the group. It is important to us that you want to contribute to the warm and inclusive culture that is the basis for our success. We are all driven by a strong commitment and want to create value for our customers. We like challenges and welcome new ideas. We build trust by taking responsibility, and with us safety always comes first. Our values are thus Commitment, Innovation and Responsibility. In addition to becoming part of our broad organization with plenty of opportunities for learning and development in your day-to-day work, we offer all employees an attractive range of benefits.
At LKAB, we value and strive for diversity and gender balance within the departments. Apply by clicking the link at the top of the page. Attach a personal cover letter and your CV. Interviews and selections take place on an ongoing basis, so do not wait to submit your application. We're looking forward to hearing from you!
Other Information
Be AWARE that if you are a current employee or contingent worker within LKAB you don't fill out the application at this site, please log on to your Workday account and apply through "Find Jobs" Thanks!
Prior to recruitment, LKAB has taken a position on recruitment channels and marketing. We avoid all contact from media marketers, recruitment sites and the like.