Planerings- och utredningsledare

Arbetsbeskrivning

ARBETSPLATSEN Individ och omsorgsförvaltningen är en nybildad förvaltning vars uppdrag är individ- och familjefrågor samt omsorg om funktionshindrade. Förvaltningen består av en myndighetsdel, en utförardel samt en gemensam stab. ARBETSUPPGIFTER Som planerings- och utredningsledare är du direkt underställd förvaltningschefen och ingår i förvaltningens stab. Du kommer att arbeta med utvecklings- och kvalitetsfrågor samt med utredningsuppdrag. - bl.a med ärenden som ska beredas innan de nämndbehandlas. Du kommer också att vara ansvarig för olika interna projekt. Du arbetar med alla områden inom förvaltningen men med betoning på frågor som rör barn och ungdomar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socionom och har - bred, dokumenterad erfarenhet från kommunal socialtjänst - erfarenhet av arbete som planeringssekreterare/utredare - god förmåga att kommunicera i tal och skrift - erfarenhet av arbete med forskning inom socialt arbete - erfarenhet av projektarbete Som person är du genuin samarbetsmänniska. Du är initiativrik, kreativ och har lätt för att arbeta både på egen hand och på uppdrag av andra.

Sammanfattning

Liknande jobb


Inspektörer med ekonombakgrund

Inspektörer med ekonombakgrund

20 december 2024

20 december 2024

Internutredare

Internutredare

20 december 2024

Utredare

Utredare

19 december 2024