OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi har en stark tillväxt och har tydliga mål att växa under de närmaste åren och är idag ett 40-tal medarbetare sysselsatta inom hemtjänst, städ och service. Företaget utgår från ändamålsenliga lokaler på Nastagatan i Örebro.
Är du sugen på en ny spännande tjänst där du kommer arbeta med daglig planering? Är du en driven person med talang för arbetsledning, bemanning och relationer? Är du också intresserad av att ta nästa steg i karriären? Då kan Aspen erbjuda tjänsten för dig!
Rollen kräver bra verksamhetsförståelse och dagligt arbete på detaljnivå och att arbetet utförs på ett resursoptimerat och effektivt sätt med fokus på våra kunder. I rollen ingår schemaläggning, bemanning, arbete på fältet efter behov, kontakt med medarbetare, kunder och deras anhöriga.
Meriterande är god datorvana och vi ser gärna att du har erfarenhet från planerings och bemanningsverktyg som exempelvis Carefox. Tjänsten är på 100% men vi är även beredda att diskutera en deltidstjänst.
Aspen är under stark tillväxt och arbetsrollen är ny vilket innebär att du ges möjlighet att påverka och leda verksamheten under en tillväxtfas.
B-körkort är en självklarhet. För mer information om tjänsten kontakta gärna vår Verksamhetschef Arijana Hadzic 0702-989310 eller arijana.hadzic@aspenpartner.se, urval och intervjuer sker löpande.