OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår logistikverksamhet i Stockholm söker vi en kundfokuserad logistikansvarig med erfarenhet av att hantera komplexa leveranser av möbler och inredning.
Vår logistikavdelning är en mycket viktig del när det gäller att förverkliga vårt kundlöfte i att leverera en upplevelse från första mötet till sista skruven och ser till att alla bitar faller på plats, i rätt tid och till rätt pris.
Arbetsuppgifter
· Leveransplanera order ut till kund
· Bemanna jobb med egna montörer
· Hyra in externa montörer vid behov
· Dialog med kunder, säljare, projektkoordinatorer samt inköpsavdelningen
· Säkerställa återrapportering av arbetad tid, såväl intern som extern
· Uppföljning av arbete och tid
· Ständigt förbättringsarbete och bidra till att driva utvecklingen framåt
· Strategiskt utveckla planeringsavdelningen
Din profil
Vi söker dig som har relevant utbildning och erfarenhet inom logistikplanering. Dina grundläggande datorkunskaper är goda och du har erfarenhet av Office-paketet och gärna även från att arbeta i affärssystem. För att lyckas i denna roll tror vi att du som person har ett stort eget driv, är strukturerad och kan hantera många uppgifter samtidigt. Som person är du öppen och kommunikativ och har mycket god känsla för ordning och reda, samtidigt som du är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team.
Praktisk information
· Tjänsten är på 100%. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
· Tjänsten är en tjänstemannaroll och vi är anslutna till kollektivavtal mellan Unionen och Svensk Handel
· Placering på kontor i Sundbyberg
Ansökan
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på soran.barzanji@kraftsam.se
Ansök med CV och personligt brev redan idag då urvalsprocessen sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!
Välkommen med din ansökan!