OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i 22 städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpeople.se
Om företaget
Vi söker nu en Planeringshandläggare till vår kund i Umeå. Hos vår kund kommer du ges möjligheten att arbeta med varierande uppgifter samtidigt som du kan knyta kontakter i en stor organisation. Tjänsten är på heltid och pågår i minst ett år framåt, med goda möjligheter till förlängning för rätt person.
Du kommer anställas som konsult hos oss på Clockwork och arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Dina arbetsuppgifter
Som Planeringshandläggare kommer du huvudsakligen arbeta med administration av anslutningsärenden och allt som rör dessa ärenden. Det kan exempelvis vara att hantera inkommande anslutningsärenden av olika typer d.v.s. att skapa upp anslutningar/ärenden i system som sedan går vidare till anslutningsingenjörer för hantering. Vidare kommer du ha mycket kontakt med både kunder och tekniker via ärendehanteringssystem och telefon.
Din profil
Du som söker tjänsten har som lägst en avslutad Gymnasieutbildning. Vidare ser vi att du har god datavana och erfarenhet av att arbeta med affärs- och ärendehanteringssystem. Erfarenhet från kundservicearbete eller teknisk support är av stort värde för den här rollen. Har du dessutom grundläggande kompetens inom el är detta meriterande. Du är självständig, noggrann och framåt i ditt sätt att vara. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering och därför ser vi även att du är serviceminded, kommunikativ och strukturerad.
Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Isak Bergström, via tfn: 070 821 53 17 eller Jennifer Åström Gustafsson, via tfn: 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se.