OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina framtida kollegor på Stockholm Vatten och Avfall strävar efter att skapa en hållbar och enkel verklighet för stockholmarna. Nu söker vi dig som vill axla rollen som planeringsingenjör där du får arbeta i en socialt stimulerande roll med både interna och externa kontaktytor. Är du en social och tekniskt lagd individ vars fritidsintresse cirkulerar kring mekaniskt underhåll? Här erbjuds du en arbetsdag där du får arbeta tekniskt och problemlösande. Vi ser fram emot din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Stockholm Vatten och Avfall ansvarar för olika enheter inom Stockholmsområdet, exempelvis pumpstationer. Från kontoret i Högdalen arbetar underhålls- och planeringsingenjörer tillsammans för att åtgärda diverse arbetsordar som kommer in. Underhållsorganisationem ansvarar för pumpstationer och reservoarer. Dina kollegor hanterar bland annat inrapporterade problem kring stationerna, så som en trasig vattenpump. Din roll innebär att kontakta upphandlade entreprenörer kring ärendena för att lägga upp en åtgärdsplan samt skapa en rapport kring ärendet. Rollen har en uppdelning där du till cirka 70% är på kontoret och till 30 % är ute på stationerna. Du kan förvänta dig en roll som kommer innebära flexibilitet och problemlösning, där du har stor användning av ditt tekniska intresse och förståelse!
#
#
Du erbjuds
* En tjänst där du får styra din arbetsdag.
* En unik arbetsplats som kommer berika dig med meriterande kunskap och erfarenhet inom VA-branschen.
* En roll där ditt tekniska intresse samt sociala förmåga värdesätts högt.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Hantera inkomna arbetsordrar.
- Åka ut till stationer som rapporterat ett problem för att kontakta upphandlad entreprenör och göra plan kring åtgärdsarbetet samt ta in offerter.
- Skapa inköpsordrar samt skapa rapporter för ärenden.
- Göra efterbesiktningar.
- Gå igenom fakturor och genomföra inköp.
- Medverka på möten.
VI SÖKER DIG SOM
Nedan punkter måste framgå av ansökan:
* Har mycket god kommunikativ förmåga på svenska, i både tal och skrift, då språket används dagligen.
* Har praktisk erfarenhet och god förståelse för tekniskt och/eller mekaniskt arbete. Erfarenheten kan komma både från utbildning, arbetslivserfarenhet eller relevant fritidsintresse.
* Avklarad gymnasieutbildning, meriterande med teknisk inriktning.
* B-körkort och bekväm med att köra bil i arbetet, då de förekommer resor med företagsbil i Stockholmsregionen.
Som person är du:
* Strukturerad
* Relationsskapande
* Besitter stor personlig mognad
* Affärsmässig
#
Övrig information
* Start: juli 2022
* Omfattning: Heltid, 7:30-16:00. Uppdraget förväntas pågå som konsultuppdrag i 6 månader, med god chans till förlängning, förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet.
* Placering: Kontoret i Högdalen (Stallarholmsvägen 24). Resor inom Stockholmsområdet ingår.
* Timbaserad månadslön.
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231