OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att göra karriär.
Hos oss kommer du arbeta med vår vision Att stärka individen och alltid utgå från den enskildes behov och förutsättningar. Detta gör vi genom våra värderingar kompetens, omtanke och engagemang som fungerar som ledord i vårt dagliga arbete.
Beskrivning av tjänsten
Vill du bli vår nya planeringsledare? En ny spännande tjänst där du arbetar med daglig planering och uppföljning av hemtjänst och hushållsnära tjänster. Yrkesrollen kräver bra verksamhetsförståelse och dagligt arbete på detaljnivå.
Du arbetar med ständigt förbättringsarbete som i korthet innebär att arbetet utförs på ett resursoptimerat och effektivt sätt, från beställning till ett utförande, med fokus på kund. I rollen ingår fakturering, schemaläggning, lönesystem, kontakt med biståndshandläggare, kunder samt medarbetare.
Du kommer att introduceras i vårt kvalitetsarbete och i arbetsrätt. Vi söker dig som:
- Älskar att tävla mot uppsatta mål
- Klarar av att behålla ditt lugn även i stressiga situationer
- Är strukturerad och har god framförhållning
- Gillar att arbetsleda, motivera och skapa trivsel tillsammans med dina kollegor
- Är kreativ och ser nya möjligheter
- Alltid bemöter andra med respekt och förståelse
Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag!
Yrkeshögskola, exempelvis serviceinriktad vård- och omsorgsplanering, samordnare med arbetsledaransvar eller annan relevant utbildning. God datorvana. B-körkort. Behärska det svenska språket väl i tal och skrift. Tidigare arbete i hemtjänst eller andra serviceyrken inom samordning eller planering är meriterat.
Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor.
Vi erbjuder dig:
- Möjligheten att arbeta hos ett tryggt företag med lång erfarenhet av att bedriva vård och omsorg
- En rolig, fartfylld och innovativ arbetsplats
- Härliga och kunniga kollegor
- Utvecklingsmöjligheter
- Personalförmåner
Personliga egenskaper God social kompetens. Strukturerad med förmåga att prioritera och behålla lugnet vid stress. Ansvarstagande. Resultatorienterad. Lösningsfokuserad. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Anställningsvillkor Trainee period om 12 månader, som sedan övergår till en tillsvidaretjänst.
Tjänsten är på 100%. Arbetspassen är förlagda vardagar under kontorstid (6:45-15:45).
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse.
Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Åhs
+46 (0) 31 333 54 85, +46 (766) 471607