Planeringssekreterare vid Socialförvaltningen.

Arbetsbeskrivning

Handikappomsorgen Personlig assistans Handikappomsorgen i Halmstad växer och vi söker därför nya medarbetare. Till Personlig assistans verksamheten söker vi en planeringssekreterare med uppgift att leda den datorisering av olika delar av verksamheten vi står inför. I arbetsuppgifterna ingår även ekonomisk uppföljning och att tillsammans med övriga medarbetare utveckla och kvalitetssäkra verksamheten Arbetsuppgifter Arbete med datorisering av administrativa rutiner bland annat bemannings- och schemaplanering. För närvarande pågår upphandling av system som därefter ska tillämpas i verksamheten. Ett omfattande arbete skall även genomföras inom verksamhetsuppföljning och kvalitetssäkring Kvalifikationer Du har lämplig akademisk utbildning, gärna med kunskaper om ekonomi, IT. Erfarenhet från arbete i en politisk styrd organisation och inom ämnesområdet är meriterande. Vi ser gärna en handlingskraftig person med stor förmåga att driva utvecklingsfrågor genom att kommunicera och engagera medarbetare. Övriga information Tillträde snarast eller efter överenskommelse.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Halmstad
  • 0 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 januari 2007
  • Ansök senast: 12 februari 2007

Postadress

Kristinehedsvägen 1
Halmstad, 30244

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010