OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Handikappomsorgen Personlig assistans Handikappomsorgen i Halmstad växer och vi söker därför nya medarbetare. Till Personlig assistans verksamheten söker vi en planeringssekreterare med uppgift att leda den datorisering av olika delar av verksamheten vi står inför. I arbetsuppgifterna ingår även ekonomisk uppföljning och att tillsammans med övriga medarbetare utveckla och kvalitetssäkra verksamheten Arbetsuppgifter Arbete med datorisering av administrativa rutiner bland annat bemannings- och schemaplanering. För närvarande pågår upphandling av system som därefter ska tillämpas i verksamheten. Ett omfattande arbete skall även genomföras inom verksamhetsuppföljning och kvalitetssäkring Kvalifikationer Du har lämplig akademisk utbildning, gärna med kunskaper om ekonomi, IT. Erfarenhet från arbete i en politisk styrd organisation och inom ämnesområdet är meriterande. Vi ser gärna en handlingskraftig person med stor förmåga att driva utvecklingsfrågor genom att kommunicera och engagera medarbetare. Övriga information Tillträde snarast eller efter överenskommelse.