OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver stärka upp vår kundtjänst med ytterligare två medarbetare på kontoret. Kundtjänst utgör en central punkt för planering och service för vår verksamhet samt kontaktytan internt och externt.
Vi söker dig som önskar ett varierande arbete som präglas av att finna lösningar, optimering och kommunikation mot olika kontaktytor.
Dina arbetsuppgifter kommer i stort innefatta:
• Ringa ut till kund för att boka teknikerbesök
• Hantera inkommande samtal från kund
• Logga samt administrera inbokade teknikerbesök i vårt affärssystem. Detta görs i tät kontakt med produktionsplanerare för att optimera planeringen
• Hantera och besvara samtal till vårt kundcenter
• Tolka och lära dig kundavtal
• Övriga administrativa arbetsuppgifter
Har du den bakgrund som krävs?
Du är van att ta ansvar och arbeta självständigt likväl i grupp.
Vi ser att du har erfarenhet från kundtjänstarbete samt kommunikativa roller där du använder mail och telefon som redskap.
Du har mycket god förmåga i svenskt tal och skrift samt god datorvana.
Är det här du?
Du är lösningsorienterad och trivs i en föränderlig miljö. För dig är det naturligt att vara serviceinriktad och du är noga med tider och deadlines.
I ditt dagliga arbete är du strukturerad och tydlig och har förmågan att prioritera.
Hos oss kan du räkna med en variationsrik vardag inom en platt organisation där du får möjligheten att utvecklas och vara med och påverka.
Vill du veta mer om tjänsten kontakta
Områdeschef Dick Berg
E post: dick.berg@oneco.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Anställningsform:Två lediga tjänster
Tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning
Vikariat under två års tid
Arbetstid:Dagtid vardagar. Heltid
Lön:Månadslön, övriga ersättningar enligt kollektivavtal Telekom.
Placeringsort:Norrköping