OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett jobb med kundrelationer och vill jobba med effektiv resursplanering? Vill du utveckla din organisatoriska och kommunikativa förmåga och lockas av att få jobba i en internationell miljö?
LRQA är en världsledande leverantör av oberoende revisionstjänster inklusive certifiering, validering, verifiering och utbildning inom ett brett spektrum av standarder och system. Till sitt Nordiska Service Delivery Support team placerat i Sävedalen söker man nu en Planner Advisor. Är det du?
Som Planner Advisor kommer du vid sidan av dina kollegor ha daglig kontakt med både externa och interna kunder, främst i Norden men även i andra länder runtom i världen. Med dator och telefon som dina främsta redskap kommer du att arbeta med resursplanering av personal, både operativt och taktiskt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: att planera kundbesök och säkerställa en effektiv fördelning av tillgängliga resurser samt att koordinera arbetet hos större kunder.
bygga relationer internt och med externa kunder och du tar hand om och löser de frågor som uppkommer.
följa upp beläggningsgrad och andra nyckeltal samt säkra att korrekt information finns i datasystemen.
I denna position rapporterar du till Service Delivery Support Manager för Norden.
Vi söker en duktig organisatör med utpräglat ordningssinne!
I den här rollen behöver du vara tydlig i din kommunikation, initiativrik och självständigt kunna prioritera. Du har ett diplomatiskt sätt och har förmågan att analysera komplexa problem och utveckla lösningar. Att vara strukturerad och noggrann är också viktigt i denna tjänst.
För tjänsten krävs följande: Minst gymnasial utbildning
Erfarenhet av resursplanering och arbete med kundrelationer
God datorvana och goda kunskaper särskilt i Microsoft Office
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då arbetet omfattar många internationella kontakter
Vad LRQA erbjuder dig
Hos LRQA blir du en del av en driven organisation som alltid strävar efter att ligga i framkant i sin bransch. Du kommer att ha en nyckelroll i bolagets dagliga drift och för rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter. Möjligheter finns även att jobba hemifrån.
Bra att veta!
Denna tjänst är i utgångsläget ett långt inhyrningsuppdrag som TEMP-TEAM konsult. Som konsult erbjuds du avtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som säkrar att du kommer väl tillrätta på din nya arbetsplats.
Låter det spännande?
Sök tjänsten som Planner Advisor redan idag. Vi har ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Eva Mellquist på 0708-58 23 86, een@temp-team.se. Vi ser fram emot din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ela Berntsson