OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS söker en Planner till Customer Service till UPS huvudkontor i Järfälla
Customer Service teamet tar dagligen emot en stor mängd samtal. Som en Customer Service planner ansvarar du för att Customer Service-agenterna schemaläggs för bästa möjliga servicenivå och kvalitet. Detta är en nyckelroll i teamet då du ansvarar för bland annat daglig och veckovis schemaläggning, aktiv telefonsamtalsstyrning, regelbunden rapportering samt löpande dokumentation och analys av statistik.
Vi söker dig som trivs med att strukturera och planera för högsta möjliga effektivitet. Du är en god koordinator, kommunikatör och är en naturlig initiativtagare. Du talar och skriver bra engelska och svenska och du är en fena på Excel. Passar detta in på dig så har du nu chansen att söka till rollen som Planner för Customer Service i Järfälla och få möjligheten att vara med på resan att bygga vår nya kundtjänst i världsklass!
Vad erbjuder vi?
En möjlighet att utvecklas i ett stort världsomspännande företag med internationella kontakter.
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal med Unionen
Kvalifikationer:
· Vara ordningsam och strukturerad.
· Ha gott siffersinne och analytisk förmåga.
· Kunna ta egna initiativ och eget ansvar.
· Van användare av Excel.
· Vara en effektiv kommunikatör.
· Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Upplysningar om tjänsten:
· Arbetsplatsen är på UPS kontor i Järfälla och arbetstiderna är dagtid måndag till fredag.
· Start enligt överenskommelse
· Du rapporterar till kundtjänst supervisor
Då vi är ett säkerhetsklassat företag kommer vi begära in utdrag ur belastningsregistret.
Vi rekryterar löpande, sök därför tjänsten redan idag!
Sista ansökningsdag är 21 April, 2022.