Planning & Sales Support, föräldravikariat

Planning & Sales Support, föräldravikariat

Arbetsbeskrivning

Planning & Sales Support, föräldravikariat

Är människor och livsglädje din stora passion? Brinner du för ett arbete med en meningsfull vardag?

Invacare är en global marknadsledare som är känd för sina innovativa, tekniska hjälpmedel av hög kvalité, som underlättar användarens vardag och ger ett aktivt liv med livskvalitet. Nu söker vi en engagerad och trevlig kollega till Planning & Sales Support till vårt distributionscenter i Diö. Från vårt distributionscenter tillhandahåller vi bland annat vårdsängar, gång- & hygienhjälpmedel, rollatorer samt rullstolar.

Dina arbetsuppgifter

Som medarbetare på Planning & Sales Support tillhör du ett serviceinriktat team i en internationell miljö. Du har en tät dialog med Invacares säljteam samt med övriga funktioner inom organisationen, och fungerar som spindeln i nätet för att ge våra kunder en så god service som möjligt.

Din arbetsdag är spännande och varierande, och omfattar bland annat orderhantering, planering, kundsupport och transportfrågor.

Din profil

För att lyckas i rollen tror vi att du har ett tydligt kundfokus, och trivs med att arbeta i en varierande miljö med högt tempo. Du är analytisk och har förmågan att prioritera och strukturera dina arbetsuppgifter. Att skapa goda relationer med våra kunder såväl som interna kollegor är för dig en självklarhet. Du är en stark lagspelare som alltid är professionell i ditt agerande.

Du tar initiativ, är självständig och tar eget ansvar. För att trivas i rollen krävs att du på ett effektivt sätt kan hantera stora administrativa flöden, där det krävs att du avslutar och arbetar undan ärenden med bibehållen noggrannhet och kundnöjdhet.

Din bakgrund

Vi söker dig med avslutad eftergymnasial utbildning. Tidigare erfarenhet inom kundservice och planering i en internationell miljö är meriterande. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Intresserad?

Sök tjänsten via https://www.invacare.se/sv/karriar senast 2024-06-16. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer så vänta inte med din ansökan. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Helena Robertsson, Supply Chain Manager, via mail ( hroberts@invacare.com )

Vi vill dessutom uppmärksamma dig på att vår fabrik ligger intill tågstationen, och det finns goda pendlingsmöjligheter till Diö. Det tar ca 30 min från Växjö och Hässleholm, och 5 min från Älmhult.

Läs mer om Invacare på www.invacare.se och www.working4invacare.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Invacare Rea AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2024
  • Ansök senast: 16 juni 2024

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024