OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ALLIANCE+ SÖKER PLATSANSVARIG TILL NYKÖPING
Till vår verksamhet i Nyköping söker vi en ansvarstagande Platsansvarig som vill vara med på vår resa att bli den bästa serviceleverantören. Den Platsansvariga kommer främst arbeta mot kunder inom skola, förskola samt även butiker och kontor.
Rollen som Platsansvarig passar dig som har erfarenhet av och vill arbeta med bemanning av lokalvårdspersonal, är bekväm med eget städområde samt är strukturerad och besitter en god administrativ förmåga.
Dina arbetsuppgifter
Rollen som Platsansvarig är en roll som är kopplad till rollen som servicemedarbetare.
I rollen som platsansvarig säkerställer du att den dagliga leveransen till våra kunder levereras enligt avtalad tjänsteleverans och kvalitet. Här ingår bland annat arbetsuppgifter såsom ersättarplanering vid frånvaro, kvalitetskontroller, rapportering av tid, hanteringar av felanmälningar från kund, säkerställande av att material och förbrukningsmaterial finns. I rollen som Platsansvarig ingår du i ett serviceområde som rapporterar du till Kundchef, vilken du även kommer arbeta tätt tillsammans med.
Vidare är rollen en tillika roll och är kopplad till rollen som servicemedarbetare inom lokalvård vilket innebär att du även kommer utföra arbetsuppgifter kopplade till lokalvårdsutförande delar av din arbetstid.
Vem är du?
Du som söker den tjänsten har förmåga att kunna se, möta och vara lyhörd inför våra kunders behov, vilket även innebär att du behöver ha en känsla för merförsäljning och att kunna komma med förslag på förbättringar. Du är en person med ett gott servicemannaskap och värdesätter goda relationer och gott samarbete med både kunder, medarbetare och leverantörer. Vidare är du strukturerad, noggrann, engagerad och självständig och är van vid att använda dator och mobil som verktyg att rapportera och kommunicera samt inhämta information. Du har arbetat inom städbranschen och har där tillförskansat dig en gedigen kunskap gällande städmaterial, städredskap, arbetsmetodik, maskinkunskap och produktval inom lokalvård.
Vi ser gärna att du har en certifiering i SRY, PRYL och/eller INSTA800, och har du även specialistutbildning inom t ex golvvård så är det meriterande. Erfarenhet av arbetsledning är starkt meriterande. Vidare har du en god kommunikationsförmåga och du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. Engelska är meriterande.
Du trivs i rollen som god ambassadör för ALLIANCE+ och är villig att arbeta efter våra värderingar dedikerade, nytänkande och ambitiösa.
B-körkort är ett krav för tjänsten. Det är viktigt att du behärskar både svenska och engelska.
Övrigt
Tjänsten är tillsvidareanställning, men inleds med 6 månader provanställning, heltid. Arbetstiden kommer vara förlagd dagtid.
Lön och anställningsförmåner enligt kollektivavtal.
Intresserad?
Varmt välkommen med din ansökan. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
För att söka tjänsten så vänligen maila till ditt CV och personliga brev till Niclas Önell, Kundchef, niclas.onell@allianceplus.se. Vid frågor är du även varmt välkommen att kontakta Niclas på telefon 010-722 27 82.
Önskat tillträde är så snart som möjligt, eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 12 December 2020.
Varmt välkommen med din ansökan!
Enligt EU-direktiv (2009/52/EG) måste ALIANCE+ som arbetsgivare kunna påvisa våra medarbetares rättighet att arbeta och vistas inom EU. Vid en anställning på ALLIANCE+ måste du därför kunna bevisa din rätt att arbeta inom EU genom att uppvisa ditt medborgarskap (exempelvis pass eller nationellt ID). Är du medborgare utanför EU/EES måste du även kunna uppvisa ditt arbetstillstånd.
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Servicechef Biserka Stanimirovic
0707797259
Servicechef Jörgen Larsson
Servicechef Ros-Marie Johansson
070-588 75 99