OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Verksamheten baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Företaget har idag kontor i Jönköping, Nässjö, Göteborg och Stockholm och vi öppnar nu ett kontor i Helsingborg och därför söker vi en platsansvarig rekryteringskoordinator. Du kommer som platsansvarig rekryteringskoordinator för Logistikentreprenader Sverige AB ansvara för uppbyggnaden av Helsingsborgskontoret där rekrytering av personal samt operativa kundkontakter kommer att vara de mest centrala arbetsuppgifterna. Då arbetet kräver mycket engagemang och flexibilitet så söker vi en driven person som är villig att lägga ner det där lilla extra för att skapa framgång. Tjänsten erbjuder rätt person en spännande resa med enorma utvecklingsmöjligheter och chansen att skapa ett brett kontaktnät. Bakgrund: Vi vill att du har utbildning inom PA området eller liknande och/eller erfarenhet från rekrytering. Har du även erfarenhet från logistikbranschen är detta meriterande. Som person tror vi att du är utåtriktad, social, målinriktad och självständig. Vi tror även att du tycker om att arbeta efter uppsatta mål i ett högt tempo där tvära kast och snabba beslut är en del av vardagen. För att trivas med tjänsten bör du ha en hög arbetsmoral, vara resultat och tävlingsinriktad samt stresstålig. Vi tror även att du innehar ledaregenskaper då du snabbt kommer att få ett antal medarbetare som du ansvarar över. Då Logistikentreprenader Sverige AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från bägge könen.