OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kransens Gummi är en däckgrossist som levererar däck, fälg och tillbehör till både personbil och lastbil, vi tillhandahåller även verkstadsinredning, reservdelar till personbilar m.m. till våra kunder i Storstockholm samt Mälardalen. Vi bedriver även Däckhotell.
Vi söker dig som är driven, ansvarsfull, har god samarbetsförmåga och som vill arbeta praktiskt med lager och distribution inom däckbranschen!
Tjänsten innefattar främst praktiskt men även en del administrativt arbete på vårt Däckhotell. Under däcksäsongerna kommer du ha personalansvar och leda allt arbete. Du ska se till att säkerhetsregler och ergonomiska regler följs. I samråd med logistikchefen kommer du även planera all logistik till och från däckhotellet, daglig rapportering till logistikchefen krävs.
Då vi befinner oss i utvecklingsfasen av vårt däckhotell så finns det stora möjligheter att kunna påverka och utveckla verksamheten på däckhotellet.
Mellan säsongerna kommer du att vara behjälplig med alla förekommande arbetsuppgifter på vårt huvudlager i Trosa.
Inför däcksäsongerna kommer du med stöd från logistikchefen att rekrytera säsongspersonal.
Tidigare erfarenhet av personalansvar och lager/logistik arbete är meriterande. God datavana krävs, vi ser gärna att du har erfarenhet av Excel och Navision då det är dessa program vi främst använder oss av.
Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande.
Maila din ansökan till annons@kransensgummi.se eller skicka in den till Kransens Gummi AB, Box 60, 619 22 Trosa. Har du frågor angående tjänsten går det även bra att maila Däckhotellsansvarig Henrik Lamberg på henrik.lamberg@kransensgummi.se.