OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbolaget söker nu en Platschef till ett expansivt och lönsamt bolag som levererar utemiljötjänster, fastighetsskötsel och trädgårdstjänster till privatpersoner, företag, föreningar och samfälligheter i norra Halland.
Den platschef vi söker kommer att planera, driva, ansvara för och utveckla den operativa dagliga verksamheten, som beroende på säsong omfattar uppemot 20 medarbetare.
Arbetsbeskrivning
Som platschef kommer du att vara en nyckelperson i bolaget och du får möjlighet att arbeta både nätverksskapande och kundfokuserat. Det varierande arbetsuppgifterna handlar om allt från driftsansvar, inköp, offerter, kundrelationer och att rycka in där det behövs.
Tjänsten ställer krav på flexibilitet, högt driv och ett målinriktat arbete för att nå den tillväxt som ligger planerad och budgeterad.
I tjänsten ingår ansvar för medarbetare, arbetsmiljön, samt riskanalys vid bolagets uppdrag.
Därtill att beställa material, verktyg och se till att maskinparken är fungerande för att kunna utföra uppdragen bolaget har åtagit sig.
Du kommer att träffa bolagets kunder på regelbunden basis för att säkra att bolagets tjänster utförs med förväntad kvalitet. Och i mötet med bolagets kunder får du möjlighet att använda dina kommersiella talanger, för att bredda kundbas och bolagets tjänster ytterligare.
Tjänsten kommer att innebära växlande arbetsuppgifter, där ingen dag är den andra lik, och kommer att variera mellan kundvård, försäljning, personalvård, planering och praktiskt arbete.
Din profil
Den vi söker är prestigelös och praktiskt lagd och gillar att hugga i där det behövs.
Du är duktig på att skapa kundrelationer och bygga förtroenden hos kunderna.
Parallellt skall du bidra till trivsel och arbetsglädje.
Du tycker att omväxlande arbetsuppgifter ger dig energi snarare än att det begränsar dig.
Du bör därtill ha erfarenhet av att räkna på uppdrag och offertskrivning.
Ha administrativa kunskaper nog för att kunna omvandla arbetsorderhantering till fakturaunderlag, schemaläggning och tidsrapportering och avvikelser.
Erfarenhet av att leda medarbetare är meriterande.
Om praktiskt arbete är den ena sidan av din personlighet och kompetens, så är affärer och kundnöjdhet din andra. Kort och gott så älskar du att gå dina kunder tillmötes och lösa deras behov. Din grundinställning är att du och dina medarbetare finns där för att överträffa kundernas förväntningar!
Du tänker effektivt och är duktig på att planera dina resurser.
Kan du rycka in och köra diverse maskiner, vid till exempel snöröjning med mera, så är det en konkurrensfördel, men inget krav.
Sist men inte minst är du strukturerad, plikttrogen och ordningsam.
Bolagets erbjudande
Bolaget kommer att erbjuda dig en fri roll, med både befogenheter och ansvar.
Ditt främsta fokus kommer att vara på kundnöjdhet, tillväxt genom försäljning och utveckling av bolagets verksamhet.
Du rapporterar till och får inskolning av regionchefen, som är väl insatt i verksamheten.
Ansökan
Har du frågor angående tjänsten kan du kontakta Claes Andersson, Jobbolaget, som är ansvarig för denna rekrytering. Du når Claes på 0735-181520 eller ca@jobbolaget.se
Notera att tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person, så färdigställ din ansökan redan idag och skicka den till cv@jobbolaget.se
Varmt välkommen med din ansökan, vi är väldigt nyfikna på den!