OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är väldigt varierad och det krävs att du är driven och självgående. Du ansvarar för personal vilket innebär t.ex. schemaläggning och rekrytering.
Tjänsten är till stor del administrativ med ansvar för marknadsföring, hemsidan och våra besöksbokningar. Vana vid att jobba med datorer är därför en stor fördel.
Förutom det administrativa och personalansvaret så är du även med i arbetet att lokalen hålls välstädad och fräsch och ser till att våra rum och questar renoveras och byggs om.
Vi har öppet torsdag-söndag men det förekommer bokningar även de andra dagarna. Det är ditt och dina kollegers ansvar att se till att våra besökare känner sig välkomna, får en tydlig information om vad som väntar och får en så bra upplevelse av oss som bara är möjligt.
Arbetstiden är fördelad över veckans alla dagar.
Om dig
Du är ansvarstagande och brinner för bra service. Du är duktig på att motivera och peppa dom runt dig. Du har tidigare haft en ledarroll och är en van ledare. Vi ser gärna att du är tydlig i din kommunikation och att det är ordning och reda kring dig.
Du får gärna också vara kreativ och ha barnasinnet kvar så vi själva utvecklar våra questar (banor)
Vi ser att du är flexibel och stresstålig då dagarna går i olika tempo och snabbt kan ändras.
Om företaget
Boda Borg är ett franchise företag som startade 1994 i Torpshammar utanför Sundsvall. 2002 slog vi upp portarna i Skellefteå. Vi finns i nuläget på 7 orter i Sverige, i Boston, Lough Key samt i Zurich. Vi är ett äventyrshus där du i grupper om 3-5 ska ta er an ett gäng olika questar (banor) i olika fysisk svårighetsgrad. Vi har också en restaurang där vi säljer mat och drycker.
Vi är i nuläget 2 heltidsanställda, 2 deltidare samt 10 extra här i Skellefteå.
Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens slutdatum.
Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta Stina Andersson på 0910-79 12 70 eller stina.andersson@bodaborg.se