OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Platschef till BUCHEN
Om företaget
BUCHEN är ett av Europas ledande bolag inom industrisanering och en del av REMONDIS-gruppen. REMONDIS är ett av världens största privatägda industrisanerings-, återvinnings-, service och vattenföretag med ca 800 affärsplatser i över 30 länder och på 4 kontinenter. Detta familjeägda företag grundades 1934 och sysselsätter fler än 36 000 personer och genererar en omsättning på 8,2 miljarder euro (2020). BUCHEN har ett omfattande utbud av industritjänster som säkerställer att kraftverk, tillverkningsanläggningar och produktionsutrustning uppnår högsta nivå av tillförlitlighet och prestanda.
Dina arbetsuppgifter
Som platschef i Stockholm kommer du ha förmånen att vara en viktig del i en händelsestyrd organisation. Du sköter den dagliga driften där du är ansvarig för din site med den långsiktiga planeringen, rapportering, personal och interna och externa kontakter. Du kommer ha stort mandat att utforma rollen och siten. I din roll som platschef kommer du ha kontakt med både nya och befintliga kunder, och därmed kalkylera och offerera arbeten och följa upp dina affärer.
Som platschef hos BUCHEN är det viktigt att du jobbar nära verksamheten och att du är en trygg ledare till dina anställda. Du har även ett säkerhets- och miljöansvar, där kraven är höga och målen tydliga. Du kan förvänta dig att arbeta tillsammans med en kompetent arbetsgrupp med lång erfarenhet från branschen, där god sammanhållning är ett faktum och med stöttning från övrig ledning i organisationen.
Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi ser att du har en avslutad gymnasieutbildning, B-körkort och dokumenterad erfarenhet från branschen. Du har även arbetat med att leda personal tidigare, samt jobbat med uppsatta försäljningsmål. Du är en person som drivs av goda relationer, utmaningar och ser möjligheter och lösningar i stället för problem. Arbetet kräver att du har god förståelse kring arbetssäkerhet och miljö, och vi ser gärna att du tidigare arbetat med dessa frågor. Din administrativa sida är god, och du är van att arbeta i olika system, och det är naturligt för dig att prioritera arbetsuppgifter och har lätt för att ställa om i din planering. Flytande svenska i tal och skrift, samt god engelska i tal och skrift är ett krav.
Har du C-körkort med tillhörande YKB är detta meriterande för tjänsten.
I denna rekrytering kommer dina personliga egenskaper väga tungt, då din entreprenörsanda och personliga driv är avgörande för oss.
Information och kontakt
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag-fredag 7-16 i utgångspunkt
Anställningsform: 6 månaders provanställning tillämpas innan anställningen går över till tillsvidareanställning
Placeringsort: Länna, Stockholm
Urval till tjänsten sker löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Konsultchef Mikaela Ahl, 0738603643.