Arbetsbeskrivning
JOBmeal söker sin nästa platschef som vill vara med och utveckla den lokala verksamheten i Jönköping. Är du en driftig och affärsmässig person som har en passion för kaffe? Då kan det här vara tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter hos oss
Som platschef kommer du ansvara för verksamhetens resultat och personal som utgår från Habo. Du arbetar strukturerat för att nå mål samtidigt som du stöttar och coachar personalen som i dagsläget består av 15 personer i deras dagliga arbete. En viktig del av arbetet innebär även att skapa, upprätthålla och bearbetar relationen med lokala kunder.
I rollen kommer du:
• Aktivt delta i det regionala utvecklingsarbetet med att bygga framtidens JOBmeal
• Hålla regelbundna avstämningar och uppföljningsmöten med personalen
• Arbeta med att utveckla affärerna och säkerställa en effektiv och lönsam verksamhet. Idag omsätter verksamheten ca 37 msek
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare haft personalansvar och som behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som platschef hos JOBmeal. Du är en driftig person som gillar ett flexibelt arbete där du anpassar dig efter nya utmaningar. Vi ser även att du har goda ledarskapsegenskaper där du samarbetar bra och skapar goda relationer både med kollegor och lokala kunder.
Det är inget krav men vi ser det som mycket meriterande om du har en tidigare erfarenhet inom B2B-verksamheter eller god kunskap riktad mot försäljning.
Om JOBmeal
Vi vet att en kopp kaffe är mycket mer än bara en dryck. Kaffet är bränslet som kickstartar dagen. Det är kaffet du unnar dig på eftermiddagen och det är kaffet som för dig och dina kollegor närmre varandra i fikastunder och samtal vid kaffemaskinen. Vår drivkraft består i att erbjuda dig den perfekta koppen kaffe, anpassad för dina önskemål och behov genom ett skräddarsytt kaffeerbjudande som ökar trivsel, engagemang och produktiviteten på din arbetsplats.
Vi erbjuder dig...
Möjlighet att påverka och utveckla verksamheten
Mångsidigt och flexibelt arbete
Ett gott samarbete med erfarna kollegor
En arbetsplats fylld med arbetsglädje, högt till tak och en god arbetsmoral
Vad händer när du har sökt tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup och du visar intresse för tjänsten via onepartnergroup.se. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Mikael Rydholm på 073-414 16 84 alternativt mikael.rydholm@onepartnergroup.se.
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.