Platschef till Örby

Arbetsbeskrivning

Xelents affärsidé är att med spetskompetens, passion och lokal förankring hjälpa kunden att välja rätt lösning för Dokument, IT och Telefoni. Oavsett storlek, komplexitetsnivå och budget levererar vi rätt lösning till rätt kund. Skalbara, driftsäkra och kundanpassade lösningar, heltäckande och personlig support samt förmånlig finansiering. Xelent är Sveriges snabbast växande Dokument, IT och Telefonikedja och vi finns just nu på 11 platser i Sydvästra Sverige: Säffle – Trollhättan – Göteborg (Västra Frölunda och Stig Center) – Örby – Borås – Varberg – Falkenberg – Halmstad – Ängelholm - Kristianstad För mer information om företaget gå in på www.xelent.se

Om tjänsten:

XELENT fortsätter att expandera och utveckla kunderbjudandet. Vi söker därför en Platschef till vårt kontor i Örby.

Tjänsten innebär både en administrativ- och arbetsledande tjänst, men framför allt en operativ försäljningsroll. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, där vi ser att du besitter en stark professionell affärsmässighet i kombination med ett tydligt ledarskap och en positiv entreprenörsanda. I vårt företag är det mycket viktigt att du som Kundcenterchef är en lagspelare och har en mycket god förmåga att stimulera, värdera och utveckla dina medarbetare och kollegor på ett positivt och engagerat sätt. Vi värdesätter också ödmjukhet och respekt i förhållande till medarbetare och arbetsuppgifter.

Du kommer också att vidareutveckla relationerna med våra kunder och affärspartners tillsammans med övriga personer och avdelningar i företaget. Du kommer att rapportera till bolagets VD.



Ansvarsområden

- Utveckla och bibehålla befintliga kundrelationer samt att utveckla nya affärsmöjligheter

- Personalledning

- Budget- och försäljningsansvar

- Resultatuppföljning

- Ansvara för kontinuerlig kvalitets- och dokumentationsuppföljning samt effektivitetshantering


Erfarenhets- och kunskapskrav

- Dokumenterad erfarenhet av att driva försäljning inom B2B

- Erfarenhet av ledarskap

- Erfarenhet av arbete inom IT/teknik

- Erfarenhet av Projektledning

- Van att röra sig bland beslutsfattare



Meriterande erfarenhet och kunskap

- Erfarenhet av tjänster/systemförsäljning

- Utbildning i projektledning



Utbildningskrav

- Genomförd och avslutad gymnasieutbildning inom t ex, teknik, data/IT, eller handels och service



Personliga kompetenser

- Resultatfokuserad och affärsmässig

- Ihärdig och självgående

- Relationsorienterad

- Strukturerad och organiserad

- Kvalitetsmedveten

- Kreativ och lösningsorienterad

- Prestigelös och ödmjuk



Övrigt

- B körkort



Välkommen med din ansökan!

Ansökan:

Om du finner ovan nämnda tjänst intressant, registrera din ansökan via vår webbsida: www.speedgroup.se



OSA för tjänsten är tisdagen den 10 september.

Vi kommer i början av vecka 38 återkoppla till alla sökande om en uppdatering av processens tidsplan.



Vid frågor kontakta gärna nedanstående person som ansvarar för rekryteringsprocessen:



Annika Rådberg

Operativ Chef / Rekryterare

annika.radberg@speedgroup.se

Speed Professionals AB

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Wikström
033-7225910
Elma Pozder

Johannes Hedlund

Jim Claesson
033444747
Annika Rådberg
0704-203872
William Levinsson
033-444734
Paula Claesson

Nils Ryberg
033-44 47 46
Martina Lundgren

Andreas Tärnegård

Sammanfattning

Besöksadress

Verkstadsgatan 14 50462 Borås
None

Postadress

Verkstadsgatan 14
Borås, 50462

Liknande jobb


20 december 2024

21 december 2024