OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Platschef till stort mediebolag på Södermalm sökes!
Om tjänsten
Som platschef över receptionen på detta spännande uppdrag får du chansen till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort mediebolag beläget på Södermalm i Stockholm. I rollen som platschef har du det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, driften samt processer och rutiner på bolaget. Ni kommer att ingå i ett team om 3 personer där du är ytterst ansvarig. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
- Personalansvar
- Rapportering
- Vara behjälplig vid evenemang och livesändningar på uppdraget
- Administration och logistik av passerkort
- Kontakt med leverantörer och övriga operatörer på site
- Ansvarig för ärendehanteringssystem
- Posthantering och bud
- Ronderingar
- Felanmälan
- Administration i diverse system
- Beställningar och bokningar
Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna och brinner för mötet med andra människor och kommer vara en viktig del av en förstklassig serviceupplevelse. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är välkomnande och strukturerad, gillar att ha ett aktivt jobb med många bollar i luften samt trivs med att ta mycket ansvar och egna initiativ. Du talar flytande svenska och engelska och har erfarenhet av att jobba med service och administration sen tidigare.
Kort om oss
Middlepoint är ett personligt och flexibelt företag som jobbar med service i världsklass. Vi bygger tillsammans med Stockholms bästa servicekonsulter vårt Middlepoint genom arbetsglädje och ett fantastiskt engagemang. Vi garanterar utmaning, utveckling och delaktighet. Middlepoint är ett av Sveriges snabbast växande företag och nominerades till Dagens Industris Gasellpris 2014, 2015, 2016, 2017 och 2018. Följ med på vår resa och väx med oss!
Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med start mars 2019. Dina arbetstider är måndag till fredag ca kl 08-17. När du arbetar på Middlepoint är du anställd som Servicekonsult och i denna roll arbetar du hos vår kund, ett mediebolag på Södermalm. Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.
Vännerna på Middlepoint
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofia Klevedalen
Josefin Lavold