Platschef/receptionist på Bahnhof Cowork Lidköping

Platschef/receptionist på Bahnhof Cowork Lidköping

Arbetsbeskrivning

· Din primära arbetsplats och utgångspunkt är bahnhofs reception i Lidköping Sockerbruket
· Du ska ge ett bra första intryck för våra medlemmar och gäster och alltid ett professionellt bemötande då vi ska leverera premiumservice, vara proaktiv och alltid ge det lilla extra. Du kommer bidra till en god stämning och sprida glädje
· Du ska aktivt medverka till att skapa ett gott intryck samt upprätthålla, utveckla kontakter och relationer med anläggningens och bahnhofs befintliga medlemmar.
· Du har huvudansvar för städning av Bahnhof samtidigt som du skapar en såväl familjär som professionell miljö för våra medlemmar och till konferenser varje dag.
· Du har huvudansvar för konferenser, bokningar och för driften före och efter dagligen.
· Du bidrar till att upprätthålla den generella servicenivån på enheten, så som skrivare, post, rena ytor
· Du är ansvarig för beställningar varje vecka så vi har material för frukost, After work och kaffe och beställning och lagerhållning av städmaterial.
· Du är ansvarig för genomföranden av möten, events och medlemsaktiviteter samt AW minst en per månad.
· Du är ansvarig för serveringen och driften av frukost
· Du är handlingskraftig, alltid på tårna samt att du utför dina åtaganden med ett strålande humör och att du brinner för service
· Du talar svenska flytande är ett krav
· Du har nära samarbete med dina kollegor ansvara för att ni skapar ett gynnsamt resultat för enheten där medlemmarnas behov alltid kommer i första hand
· Du har försäljnings- och konferenserfarenhet då du ska sälja in konferenser, sälja in medlemskap och göra visningar för blivande kunder.
· Du har erfarenhet av ledande position inom Housekeeping såsom hotell, restaurang eller konferens
· Du har hög strukturell förmåga och är stresstålig med ett öga för detaljer
· Du är duktig på att hantera olika människotyper
· Du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt arbete
· Hög proaktiv servicekänsla och koll på ”vett & etikett''
· Du kommer vara administrativt ansvarig och behjälplig för vår app, digitala nycklar, våra Bahnhof medlemskort samt tekniska underhållet av skrivaren
· Du sköter hanteringen av våra interna affärssystem och bokningssystem.
· Du har grundläggande ekonomikunskaper för att kunna följa upp resultat, ta hand om fakturor och göra kloka hållbara inköp.
· Du ska hålla dig uppdaterad kring rutiner och processer.
Tjänsten är 50-100% enligt överenskommelse.

Sammanfattning

Postadress

Stationsgatan 7-9
Skövde, 54130

Liknande jobb