Plattformsspecialist för Red Hat OpenShift Platform, Stockholm/Göteborg

Plattformsspecialist för Red Hat OpenShift Platform, Stockholm/Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm/Göteborg

- Uppdragslängd: Ca. 12 månader

- Uppdragsstart: Enligt ök.

- Sista ansökningsdagen: ansök snarast

- Omfattning: 100%

- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.

Arbetsbeskrivning
Kunden söker en expert på Red Hat OpenShift Container Platform. Arbetet kommer att bedrivas i ett utvecklingsteam för IT infrastruktur. Kunden befinner sig i en spännande fas där en helt ny infrastruktur ska implementeras och tas i bruk.

För att sköta den befintliga plattformen och i vissa fall arbeta i pågående projekt behövs en tekniker/arkitekt med mycket god kunskap om Red Hat OpenShift Platform. Kunskap om Red Hat Linux är meriterande.

I rollen ingår det att utveckla arkitekturen inom området framåt. Arbetet ställer stora krav på självständighet. Det dagliga arbetet kan under perioder innebära högt tempo och många samtidiga arbetsuppgifter. Du kommer att ingå i ett utvecklingsteam som jobbar Agilt med metoden Scrum.

Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Flera års erfarenhet av praktiskt arbete med design, arkitektur och utveckling av Red Hat OpenShift Platform.

- Erfarenhet av Kubernetes.

- Konsulten ska ha god dokumentationsvana.

- Flytande svenska i tal och skrift.

- Engelska i tal och skrift.

Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av Red Hat Linux.

- Erfarenhet av Agilt arbetssätt enligt Scrum.

Önskemål om personliga egenskaper:

- Metodisk

- Samarbetsvillig

- Serviceinriktad

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons

- I ansökan anger du ett kravställt timpris

- Lägg in ett CV på svenska i word-format

- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.

- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.

På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2023
  • Ansök senast: 17 april 2023

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Systemutvecklare Integration

Systemutvecklare Integration

20 december 2024