OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polarn O. Pyret gör plagg som håller att älskas, slitas och tvättas. Som barn bär stolt på födelsedagskalas och nöter hårt i lekparken. Och som tillslut kan ärvas vidare till nästa barn, och nästa. Vi kallar det design som håller. Idag har vi över 40 år i branschen och är det ledande kvalitetsvarumärket för barn i Sverige och säljs på flera marknader världen över.
Om tjänsten
Som Kundservicemedarbetare hos Polarn O. Pyret är du en viktig del av Kundservice för att skapa den bästa kundupplevelsen. Du ingår i kundserviceteamet och kommer att hantera ärenden för den finska marknaden, men även för våra övriga marknader i Norden och Europa. Tjänsten är ett vikariat på ca 2 år och är belägen i Stockholm. Tillträde sker enligt överenskommelse
I arbetsuppgifterna ingår bl.a.:
- Daglig hantering av orderärenden i webbshopen via telefon, e-mail och chatt.
- Hantering av ärenden kopplat till medlemskap, sortiment och i Sociala kanaler
- Att stärka kundupplevelsen och säkerställa tone of voice i alla kundmöten.
- Stötta kunderna i deras köp och inspirera till merförsäljning
- Hjälpa och stötta ditt team i det dagliga arbetet
Kvalifikationer
- Erfarenhet av Kundservice/servicerelaterat arbete/webborder
- Uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska, finska och engelska
- Goda datakunskaper, gärna från tidigare ärendehanteringssystem
Egenskaper
- Kundfokuserad, serviceminded och pedagogisk
- Positiv, lösningsfokuserad och flexibel
- Strukturerad, noggrann och effektiv
- Bra på att samarbeta med sitt team och närliggande funktioner
Låter det här som en spännande utmaning för dig? Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 15 september. Välkommen med ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
Michelle Nilsson
Moa Kalström
Julia Ronge