OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Behärskar du polska flytande och är idrottsintresserad? Vill du jobba i en administrativ roll samt vara delaktig i att skapa oförglömliga upplevelser? Då kan detta vara en tjänst för just dig!
OLKA Sportresor är en av Sveriges största sportresearrangörer och har varit verksamma i resebranschen sedan slutet av 1970-talet. Företaget arrangerar träningsläger och cuper för idrottsföreningar, fotbollsresor till Europas toppligor, NHL, Formel-1, konferensresor och andra evenemang som EM- VM i olika sporter. OLKA Sportresor är sedan många år ett starkt och välkänt varumärke med ett unikt kontaktnät i sin nisch. Årligen reser mellan 25 000 – 30 000 resenärer med OLKA och merparten av företagets kunder väljer dem på grund av deras höga servicenivå samt tryggheten. Företagets kontor är beläget i fräscha lokaler i centrala Göteborg/Haga.
Om rollen
I rollen som administratör hos OLKA Sportresor kommer du stötta verksamheten i det administrativa. Du kommer arbeta med diverse administration, från skapande av bokningsbekräftelse och fakturering till insamlande av namnlistor och koordinering av schema men även finnas tillhands under resans gång. En varierande roll där du får möjlighet att arbeta både med externa och interna kontakter. Oavsett vad som kan dyka upp så har du en lösningsorienterad inställning och en passion för att hjälpa till!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Allmän administration
Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar
Daglig kundkontakt och uppföljning via mail och telefon.
Arbete i CRM- samt bokningssystem för bekräftelser, fakturor och ändringar.
Koordinering av flygbokningar; deadlines, namnlistor och betalningar.
Det förekommer även några roliga resor varje år på våra största arrangemang och för att besöka samarbetspartners.
Hos OLKA är service och försäljning en naturlig del av det dagliga arbetet och en förutsättning för att kunna leverera en bra kundupplevelse. Här jobbar ett ambitiöst gäng som alltid finns till hands för frågor, stöttning och gemenskap. Teamkänslan är stark på kontoret och här finns alltid nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling står högt i kurs.
Din profil
Vi söker dig som: Behärskar polska, svenska och engelska flytande i tal och skrift
Har erfarenhet av administrativa uppgifter och kundservice
Har ett intresse för fotboll och/eller formel 1
Rollen innebär många kommunikationsvägar och därför ser vi gärna att du har en hög servicekänsla och insikt i vad det innebär att arbeta med kunden i centrum. Vidare är du en framåt och positiv person med ett administrativt öga som har lätt för att lära och sätta dig in i nya system. Du är noggrann, flexibel samt besitter bra struktureringsförmåga vilket möjliggör en god överblick av ditt arbete och att du snabbt kan prioritera, prioritera om och växla mellan olika arbetsuppgifter. Du har ett öga för detaljer och trivs med administrativa arbetsuppgifter. För dig är det en självklarhet att vara en lagspelare och tillsammans lösa de dagliga utmaningar som uppstår.
Övrigt
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 08-17 med viss flexibilitet.
Plats: Norra Allégatan 2, Göteborg
Startdatum: Enligt överenskommelse
Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Detta är en rekrytering där du blir anställd hos OLKA Sportresor i Göteborg. I denna rekrytering samarbetar OLKA Sportresor i Göteborg AB med OnePartnerGroup. Frågor om tjänsten hänvisas därför till ansvarig rekryterare Rebecka Svensson på 0723774920 eller rebecka.svensson@onepartnergroup.se.
Vad händer efter min ansökan?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten.