OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälp Hemma i Sverige AB är ett snabbt växande företag med många utvecklingsmöjligheter. Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat.
Våra tjänster är oerhört uppskattade och populära. Vi söker nu en engagerad arbetsledare med plats på vårt kontor i centrala Göteborg. Du kommer att ingå i ett team som präglas av engagerade och professionella medarbetare. Vi är samtidigt också ett glatt gäng som ställer upp för varandra och har roligt tillsammans.
Utbildning/Erfarenhet:
Ett krav är att du kan uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska och polska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av något serviceyrke men i rollen som arbetsledare är din personliga drivkraft och engagemang viktigast.
Arbetsuppgifterna består bl.a. av:
- Vara länk mellan medarbetare och kunder
- Service mot kunderna via telefon och mail
- Ledning av personal inkl schemaläggning, rekrytering, medarbetarsamtal mm.
- Övriga administrativa uppgifter
Vi tror också att du är en person som har lätt att ha många bollar i luften och ser problemlösning som en utmaning. Eget ansvar samt stor samarbetsförmåga är väldigt viktigt i denna roll.
Du bör ha datorvana.
Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Dorota Duzyk på rekrytering.gbg@hjalphemma.se
Intervjuer sker löpande med tillträde efter överenskommelse.