OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att ingå i ett team på vårat kontor i Stockholm som präglas av engagerade och professionella medarbetare. Vi är samtidigt också ett glatt gäng som alltid ställer upp för varandra och som har roligt tillsammans.
Arbetsuppgifterna består bl.a. av att:
Ta emot telefonsamtal och mejl från våra kunder
Vara en länk mellan våra kunder och medarbetare
Arbeta med schemaläggning och ledning av personal
Som person har du hög ambitionsnivå och vill utvecklas mot att ta ansvar. Du är servicemedveten och kan ha många bollar i luften samtidigt. Du har:
Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift
Datorvana
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Goda kunskaper i både Svenska och Polska
Tillträde augusti/september
Rent Hemma är ett snabbt växande företag med många utvecklingsmöjligheter. Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat. I Stockholm är vi ca 150 medarbetare som dagligen hjälper familjer med deras hushållsarbeten. Våra tjänster är oerhört uppskattade och populära.