Polsktalande IT-tekniker

Polsktalande IT-tekniker

Arbetsbeskrivning

Centric söker just nu en polsktalande IT-tekniker till ett uppdrag hos en av våra kunder i Göteborg. Behärskar du svenska, engelska och polska obehindrat i tal och skrift? Har du dessutom tidigare bakgrund som IT-tekniker så är det en stor fördel.

Tjänsten förväntas starta inom en snar framtid.  

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att bygga på din karriär.

Arbetsuppgifter
Som IT-tekniker kommer du att arbeta i servicedesken i vår kunds lokaler i Göteborg. Du tillhör ett team med andra tekniker och rollen är en kombinerad 1st/2nd line. I din roll arbetar du huvudsakligen med support och felsökning via telefon och i ärendehanteringssystem.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen är teknisk dokumentation, systemadministration, support och felsökning av:
- Verksamhetsspecifika applikationer
- Active directory
- Office 365
- Citrix
- Skrivare
- Nätverk
- Telefoni
- Mobila enheter (iOS & Android)
Servicedesken är öppen mellan 06:30-18:00. Du arbetar heltid och arbetstiderna är förlagda under dessa timmar. Rullande schema tillämpas där du vissa veckor kan nyttja flexibla arbetstider. Jour kan även förekomma vissa helger. 

Din profil och kvalifikationen
Vi söker dig som behärskar svenska, engelska och polska obehindrat i tal och skrift. Det är en stor fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med någon form av IT-support. 

Som person är du serviceminded, kommunikativ och pedagogisk. Du har ett stort intresse för IT och teknik och vill ständigt lära dig mer. Här får du en chans att utvecklas i din yrkesroll. Du vågar fråga om det är något du inte förstår samt driver arbetet framåt och hittar lösningar. 

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Något för dig? Ansökningar behandlas löpande så registrera din ansökan redan idag! 
Vad vi erbjuder
Förutom vårt härliga gäng av konsulter och kollegor får du som anställd hos Centric alla verktyg du behöver för utvecklas i din yrkesroll. Vi sätter stort värde i att våra medarbetare utvecklas och höjer sin kompetens. Vi erbjuder därför alla våra konsulter möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan där vi bekostar såväl studiematerial samt certifieringar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 370 anställda och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Alexandra Fahlström på tfn: 0734-159 388 eller ​alexandra.fahlstrom@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 18 februari 2022

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


2 november 2024