OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
H1 behöver en polsktalande person som även kan svenska för ett kundtjänstuppdrag. Arbetet består av att svara på inkommande telefonsamtal och mail. Meriterande om du har en teknisk bakgrund men det är ej ett krav. Arbetet bedrivs på dagtid (8-17) Må-Fr. Du kommer att vara behovsanställd till en början. Tjänsten kan komma att bli en tillsvidareanställning.
Du som söker bör gilla att ge service, älska högt tempo och ha lätt att få kontakt med människor. Tidigare erfarenhet av att jobba med kundservice är meriterande.
Om H1:
H1 är en svensk aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. H1's ambition är att vara den ledande aktören i Norden inom ContactCenter-branschen. Företagets verksamhet grundar sig på tre framgångsfaktorer - sin egen filosofi, en unik metodik och teknik som alltid ligger i framkant.
http://www.h1.se
Denna rektrytering sker i samarbete med Arbetsförmedlingen.
Ansök via e-post till:
line.johansson@arbetsformedlingen.se 0104885996
eller
linnea.hurtigh@arbetsformedlingen.se 0104884329
Kontaktpersoner på detta företaget
WFM Manager Stefan Rydén
0771-242526
070-3309904
Edon Peci
Sara Wermelin
IT-Chef Magnus Larsson
070-6993935
Client Koordinator Kenneth Hansen