OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nobis Hotel stockholm är ett samtida lyxhotell med 201 rum som öppnade i december 2010 på Norrmalmstorg. Hotellet ingår i Nobiskoncernen tillsammans med företag som; Operakällaren, Hotel Skeppsholmen, Stallmästaregården, Hotel & Restaurant J, Miss Clara Hotel, Nobis Hotel Copenhagen och Blique by Nobis som öppnade under våren 2019.
Om Nobis Hotel Stockholm
Vi är ett femtjärnigt hotell med Stockholms bästa läge som söker någon som sätter lika höga krav på sin servicenivå som våra gäster gör. Du är van att arbeta med och för gäster från världens alla hörn och du arbetar som bäst med människor som har samma driv som du. Vår företagskultur genomsyrar högt i tak, familjär värme och vi sätter höga krav på ansvarskänsla hos våra medarbetare som alltid ser till gästens bästa. Du kommer ha en betydande roll i vår framgång.
Just nu letar vi efter en Porter inför sommaren som vill vara del i ett roligt, flexibelt och framgångsrikt team.
Engelska är det primära språket med våra gäster, så vi ser att du talar och skriver både svenska och engelska utmärkt.
Detta är en driftstjänst där du dels kommer arbeta i receptionen, och dels vara hotellets ansikte utåt som Porter. Dina arbetsuppgifter inkluderar gästkontakt med in- och utcheckningar, lättare conciergefrågor, bokningar av rum och restaurang, roomings, bagagehantering, VIP-hantering samt allt administrativt som krävs i en hotellreception så som att svara på e-mails, följa upp feedback från gäster, proaktivt arbeta med ankomstlista etc. Gällande Porterns uppgifter inkluderar bagagehantering, parkering av bilar samt vara första och sista mötet med våra hotellgäster. Vi sätter stor vikt på ansvars-, organiseringsförmåga samt social kompetens.
Om dig
Vi erbjuder en tillsvidaretjänst på 100% alternativt Extraanställning under våren samt heltid under sommaren. Specificera i din ansökan vilken anställningsform du är intresserad av.
Tiderna varierar om förmiddags-, eftermiddags- och dagspass.
Det är en merit om du kan hotellsystemet Opera, och det är ett krav att du arebetat inom service på hög nivå tidigare.
Körkort är ett krav för denna tjänst.
Du går alltid in med inställningen ”Inget är omöjligt” och tycker det är roligt att vara flexibel och att lösa det omöjliga. Du har hög positiv energi som sprider sig hos medarbetare och gäster och du har en enorm teamkänsla. Kommunikation samt ordning och reda är otroligt viktigt för dig. Du älskar att sälja och se till att gästen får sina förväntningar överträffade.
Månadslön alt. Timlön enl. ök
Intervjuer & urval kommer ske löpande varför vi ber dig söka så snart som möjligt. Tillträde snarast.
Vi kommer endast svara ansökningar som möter vår kravprofil.
Vi ser fram emot din ansökan!
Väl Mött
Sara Ståhl
Front of House Manager
Kontaktpersoner på detta företaget
Josefine Edstein, Receptionschef
Pawel Petersén, VD
0705224475
Emelie Alm, Director of inhouse sales
0709 60 22 70