OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Global Engineering & Real Estate (GERE) har som uppdrag att leverera affärsnytta genom investering i nya kapital. Leverans av detta kapital sker genom chartrade projekt som kräver ett professionellt AstraZeneca-team för att leda och hantera det totala arbetet. På GERE arbetar vi med komplexa och högeffektprojekt och engagemang inom Astrazeneca och omfattar en inkluderande och mångsidig arbetskraft, möjligheter till personlig och professionell utveckling och GERE letar nu efter en portföljadministratör som kommer att stödja Global Engineering Portfolio i Södertälje, Sverige. Administratören rapporterar direkt till Project Execution Director Sweden.
Ansvarsområden
Stöder Global Engineering Project Execution Director och teammedlemmar (inkl. Global Engineering Management team i Sverige) och Global Engineering Procurement Associated Procurement Director i olika administrativa uppgifter inklusive bl. A. Kalenderkoordinering, utbildningsportaladministration, kommunikationsövervakning och Outlook distributionskoordineringskoordinering.
Hanterar researrangemang för besökare och bokningar för hotell.
Organiserar olika evenemang och aktiviteter för anställda och kontraktsanställda.
Fungerar som reception (välkomnar besökare, leverantörer och meddelar ankomster).
Förbereder dagordning och tar protokoll för möten efter behov.
Hanterar projekt- och portföljdokumentation efter behov.
Hanterar affärsprojekt enligt instruktioner från projektutförandedirektören eller någon annan ledningsgrupp i Sverige.
Utför andra administrativa uppgifter med hjälp av oberoende omdöme och diskretion
Planerar, organiserar och schemalägger egen arbetsbelastning genom systemunderhåll så att alla aktiviteter slutförs exakt och i tid
Ansvara för postlådan för teknisk upphandling och fungera som en lokal kontaktpunkt för alla upphandlingsrelaterade förfrågningar
Hjälpa Global Engineering Procurement Team i Storbritannien och USA efter behov
Delta och följ upp åtgärder från möten med leverantörer
Förstå och lära oss våra nya upphandlingssystem
Arbetstider
Omfattning: Heltid
Placeringsort: Södertälje
Start: 2021-03-01
Kvalifikationer
Utmärkta kommunikativa färdigheter
Arbetar självständigt och har en stark personlig drivkraft
Prioriterar, planerar och organiserar arbetsbelastning
Proaktiv och ambitiös person som omfamnar att lära sig nya färdigheter och har en hög servicekänsla
Flytande kunskaper i Engelska, tal och skrift
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-02-05, urval och intervjuer sker löpande.
För ytterligare information: Consultant Manager: babel.barisho@randstad.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044