OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som trivs att arbeta i en roll där du har många kontaktytor och verkar inom många olika delar inom organisationen. Du har erfarenhet av portföljhantering inom offentlig verksamhet i en agil utvecklingsorganisation och på en IT-avdelning.
Kortfattade arbetsuppgifter:
Ansvara för framtagande av rapporter och sammanställning av rapporter
Vara ett process- och metodstöd och säkra att relevant formalia tas fram
Ansvara för att onboarda nya produktägare/projekt-/initiativledare och på så sätt introducera i process och metod
Vara ett konteringsstöd av fakturor
Arbeta utifrån kundens riktlinjer, strategier, beslutade arbetssätt och rutiner
Ansvara för portföljadministrationen och säkerställa gemensamma mallar och insamling av dessa
Du behöver ha följande erfarenhet/kompetens:
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av portföljadministration
Minst 2 års erfarenhet av att jobba inom offentlig verksamhet
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att ta fram och sammanställa rapporter
Minst 3 års erfarenhet av arbete där metod- och processtöd varit en central del av uppdraget
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av att ha arbetat i ekonomisystem med fakturahantering
Uppdraget är en del av Quest Consultings konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos Quest Consulting men du kommer att arbeta som konsult hos vår kund. Heltid, 1 års uppdrag med möjlighet till förlängning.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.