Positiv Customer Service medarbetare till Finnlines i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Customer Servicemedarbetare som har passion för kundnöjdhet sökes!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av Finnlines kundserviceteam i Malmö! Är du ute efter ett roligt och stimulerande arbete och vill arbeta i en internationell miljö? Då är vi ett glatt gäng kollegor som söker just Dig!
Vi tror att du har jobbat med någon form av service tidigare och trivs med att hjälpa andra. Du har en förmåga att ta ansvar och ser gärna lösningar istället för problem. Du kan enkelt kommunicera med andra på både svenska och engelska, meriterande är det om du även kan tyska. Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig, men en datorvana behöver du. I övrigt behöver du kunna ta dig hit och då rekommenderar vi att du har fri tillgång till bil då kontoret ligger i Norra Hamnen och det är svårt att komma hit med kollektivtrafik.
I de dagliga arbetsuppgifterna ingår; Ta emot bokningsförfrågningar via mail och telefon, checka in och kontrollera bokningar samt övriga administrativa arbetsuppgifter.
Du kommer att få en fullständig utbildning under minst en veckas tid och då kommer du att få alla verktyg du behöver för att göra ett bra jobb. Du kommer alltid att arbeta nära duktiga kollegor som finns därför dig om du har några frågor eller behöver stöd.
Under våren erbjuder vi en vid behovsanställning och till sommaren kommer det att finnas sommarvikariat att söka.
Varierande arbetstider under dagtid, kvällar och helger.
Tjänsten är en vid behovsanställning.
Lön enligt kollektivavtal.
Ansök idag, intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordö-Link, Rederi AB MALMÖ
  • 2 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Postadress

LAPPÖGATAN 3B
MALMÖ, 20121

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024