OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN
Solana pool Sweden AB är ett Importföretag inom pool och spa branschen som säljer till B2B med Återförsäljar nätverk både i Sverige och internationellt, Vi arbetar med världsledande produkter som är tillverkade i USA, Canada samt Europa.
Arbetet innebär att du kommer ha en stor påverkan på vårt marknadsarbete framåt. Här har du en spännande roll i ett företag som växer internationellt.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
- Hantering av inkommande, utgående post, paket och vanliga kontors göromål
- Hantering av leveranser, boka frakter och beställningar, lagersystem.
Erfarenhet i Fornox är meriterande
- Sakgranska fakturor och hantera reseräkningar
- Administration och planering kring inbjudningar och deltagare för interna och externa möten
För våra återförsäljare och kunder.
- Service av öppna ytor såsom kontor och möten.
- Planering och genomförande av events, konferenser, utbildningar och mässor. Ca. 4-6 st aktiviteter om året.
- Meriterande med kunskap om att ta Ansvar för att ta fram och utveckla och hålla företagets sociala medier uppdaterade och levande.
- Stödja organisationen med relevant material för försäljning och marknadsföring tillsammans med en grafiker och externa leverantörer.
- Serva och stödja våra internationella kunder i Europa med marknadsföringsmaterial och information.
Tjänsten är på heltid, under kontorstider och uppdraget påbörjas så snart det är möjligt. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Solana Pool Sweden AB
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. Vi tror att du, för att lyckas i rollen som ekonomisassistent/kontorist, är professionell i din kommunikation, drivs av att ge toppservice till dina medarbetare samt kunder och besökare. Som person är du även utåtriktad, självständig prestigelös i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord. Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift, ytterligare språkkunskaper är meriterande typ Franska, Spanska eller Tyska samt goda datakunskaper.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.