OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du duktig på att arbeta ordning och struktur samt van vid att arbeta med system? Är du social, hjälpsam och engageras av att hitta lösningar? Då är du som gjord för rollen som administratör! Om du är i början av din karriär och vill utvecklas på ett professionellt företag i stark utveckling är det hos IP-Only du ska börja.
IP-Only arbetar med att leverera Internet, uppkopplingar och en mängd olika tilläggstjänster till sina kunder. Kunderna varierar i storlek, bransch och i sina behov av IP-Onlys tjänster. Att erbjuda detta på ett anpassat sätt kräver ett omfattande arbete i varje projekt som innehåller många olika parter där Sale Support spelar en mycket viktig roll. Som administratör på IP-Only arbetar du med att samla in, sammanställa och säkerställa denna information kontinuerligt så att alla inblandade kan sköta sina uppgifter samt uppdateras vid förändringar. Du kommer att bli en del av ett härligt team som sitter tillsammans på IP-Onlys nyrenoverade kontor mitt i centrala Stockholm.
Tjänsten är på heltid och är man arbetar måndag till fredag mellan 08.00 – 17.00.
Om företaget
IP-Onlys affärsidé är att äga, driva och utveckla sin egna nordiska nätinfrastruktur och erbjuda tjänster som utgör fundamenten till det digitala informationssamhället. Grunden för verksamheten är det nordiska stam- och accessnätet med tillhörande egna datacenter för tjänster inom serverhosting och Internet. Kunderna utgörs av andra operatörer, tjänsteleverantörer på Internet, samt IT-intensiva företag och organisationer inom privat och offentlig sektor.
IP-Onlys vision är att vara den främsta leverantören i Norden av tjänster som utgör fundamenten till det digitala informationssamhället såsom fibernät, Internet, datacenter, serverkapacitet och telefoni.
Din profil
För att trivas i rollen som administratör finns det några egenskaper som vi tycker är extra viktiga. Du bör vara flexibel och prestigelös då du kommer att få ta dig an arbetsuppgifter av stor variation samt vara en sann problemlösare. Att vara positiv, hjälpsam och kommunikativ kommer också vara egenskaper du har stor användning för. Vi tycker inte att du som söker behöver ha någon tidigare erfarenhet av administration, utan att du är nyfiken på rollen räcker.
Vi tror att du som söker tycker om administration och ser att du vill utvecklas inom detta område. Du har gymnasial utbildning, känner dig bekväm med att arbeta i flera olika system, är noggrann som person. Då du kommer att kommunicera med många olika personer i denna roll talar och skriver du både svenska och engelska obehindrat.
Är det dig vi söker? Ansök idag då denna roll ska tillsättas omgående. Har du frågor är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Joel Claeson.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson