OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Adecco Outsourcing en receptionist till kund i Stockholms City!Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för vår kunds reception och växel.Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innefatta: -Ta emot besökare -Ta emot och koppla samtal till rätt person inom företaget -Viss posthantering -Se till att kontoret i sin helhet ser rent och välkomnande ut -Kan tillkomma vissa administrativa arbetsuppgifter Som receptionist är du ansiktet utåt och representerar företaget både personligen och via telefon. Vem söker vi?Du har en klar gymnasieutbildning och gärna erfarenhet av serviceyrket samt telefonvana.Vidare har du god datavana samt goda kunskaper i engelska. Vi söker dig som är representativ, mycket serviceinriktad och kontaktskapande.Du samarbetar bra med andra, har en positiv inställning och är ordningsam.Vidare är det även mycket viktigt att du är flexibel, prestigelös och du gör gärna det lilla extra för att göra ett så bra arbeta som möjligt. För att passa i rollen som konsult har du lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi?Söker du ett stimulerande och utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i olika företagskulturer är det här en tjänst för dig så sök redan idag.Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående och pågår tillsvidare. Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst m.m).Att arbeta hos oss innebär långsiktighet och trygghet.Är du intresserad?Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, www.adecco.se. Välkommen in med din ansökan!